\ \
\
Main Menu   
\
\   \
 
 
HomeHome  
    Home
Members  
    Profile
    Your Account
Community  
    Search
    Supporters
    Surveys
Statistics  
    Statistics
    Top 10
Files & Links  
    Web Links
News  
    News
    Submit News
    Topics
Other  
    Shout Box
    Donations
    Site Map
    Stories Archive
    Recommend Us
    Feedback
    FAQ
    Docs
    Content
 
\   \
\ \
\
hR on Facebook   
\
\   \
 
 
\   \
 
 
Search Box
      
  

 
 
Shout Box History
thebomber: taz ,nero or tomun who ever get this fiirst can they get on ts plz need help with game plz
09-10-2012 6:51:pm
ottyhall03: let me refraze that id like 2 join
30-09-2012 5:17:pm
ottyhall03: hey ppl i want 2 put hr tags on if it is ok my server is out and gone let me know plz and thanks
28-09-2012 8:45:pm
Arney5: crap,my rein is over.
28-09-2012 2:09:pm
neropl: Arney Taz is coming to replace you in first place of top players lol
28-09-2012 10:35:am
ottyhall03: hey ppl i guess im changing servers mine is gone no 1 wants 2 play i'm back
11-09-2012 1:39:pm
Rasta: Happy Birthday Otty! (I am not home so I don't have a good connection for kicking your old A-double-S in the game today
29-08-2012 4:35:am
ottyhall03: i finily got the key lol hope 2 see u guys soon
20-07-2012 10:24:am
Fear: The final pack as been sent to your gmail account nero!
11-07-2012 2:32:pm
neropl: go to [URL]
28-06-2012 11:55:am
ottyhall03: hello ppl i need a et key
28-06-2012 9:03:am
Vorarbeiter: hey guys - sry for being absent the last weeks. had a lot to do with job, searching for a new job and holiday. i ll be online at night this weekend
22-06-2012 3:24:am
neropl: you need to have valid etkey because server ban all players without it go to [URL] to obtain it
19-06-2012 2:44:pm
ottyhall03: w up ppl i moved it said i was baned y whats up ive ben arround for a while it said i have no et key let me know plz
19-06-2012 1:52:pm
Fear: Dont forget to exec ET as an admin!!!
18-06-2012 2:36:pm
neropl: Bombr just get your etkey in place that's all
17-06-2012 3:43:pm
thebomber: i just tried loggin in with new comp it bannned me for no guid omg wat will i do someone help
15-06-2012 9:49:pm
Arney5: Better yet send your current etkey to etkey [at] hostile-reality [dot] com with your name in subject line.try this bomber.
13-06-2012 12:51:pm
thebomber: does anyone kno wat the email adresse is for the et keys to b sent too [URL] like i thought it was [E-Mail]
13-06-2012 11:15:am
Arney5: ts up now.
30-05-2012 5:25:pm
Arney5: just checking.
30-05-2012 3:52:pm
neropl: no Arney just server is down and will be back up later on today
30-05-2012 2:37:pm
Arney5: nero,you forget to pay for ts3?
30-05-2012 12:47:pm
Hypo: Goodgood haha, you?
30-05-2012 8:02:am
Vorarbeiter: omg omg omg! how r u doin?
30-05-2012 1:21:am
8  9  10  11  12  13  14  15  16

Previous      Page 12 / 97      Next
Shout Box ©
     
     
   

Spambot Killer
Site Map

[News Feed] [Forums Feed] [Downloads Feed] [Web Links Feed] Powered by HTML Purifier[Validate robots.txt]


PHP-Nuke Copyright © 2006 by Francisco Burzi.
All logos, trademarks and posts in this site are property of their respective owners, all the rest © 2006 by the site owner.
Powered by Nuke-Evolution.

[ Page Generation: 0.31 Seconds | Memory Usage: 7.45 MB | DB Queries: 74 ]

Do Not Click